KADA IR KODĖL REIKIA INDIVIDUALAUS KOREPETAVIMO?

Šiuolaikiniai tėvai daug laiko praleidžia darbe, tad laiko vaikams ir pagalbai jų mokymosi procese lieka vis mažiau. Individualus korepetavimas – tai efektyvus būdas pagerinti vaiko akademinius pasiekimus, padidinti vaiko norą eiti į mokyklą ir pastangas dėl geresnių rezultatų.

5 priežastys kodėl reikia korepetitorių pagalbos

  • Suprastėję akademiniai pasiekimai

    Suprastėjus akademiniams pasiekimams, individualaus korepetavimo mokytojai gali padėti atpažinti, kuriose situacijose, mokymosi proceso dalyse vaikas susiduria su problemomis ir padėti jas išspręsti.

  • Neišvystyti laiko planavimo įgūdžiai

    Jeigu vaikas nuolatos atidėlioja darbus ir užduotis, nespėja su užduočių atlikimo terminais, galima suprasti, kad jis neturi laiko planavimo įgūdžių. Kad ir kaip tai skambėtų keistai, reikėtų nuo pat pirmųjų metų mokykloje vystyti vaiko laiko planavimo įgūdžius. Individualus korepetavimas gali padėti susiplanuoti laiką, užduotis bei gauti teigiamą grįžtamąjį ryšį dėl laiku atliktų darbų, kas motyvuoja vaiką stengtis toliau.

  • Pavestų užduočių nesupratimas

    Prasti pažymiai nereiškia, kad vaikas neturi galimybių, ko nors išmokti. Problema slypi labai paprastoje situacijoje – jis tiesiog nesupranta pačios užduoties, o tai užkerta kelią sėkmingam mokymuisi. Korepetitorius gali vaikui padėti suvokti, ko prašo viena ar kita užduotis.

  • Trūksta pasitikėjimo savimi

    Jeigu vaikas nerodo noro mokytis, sako, jog vistiek viską blogai padarys, reiškia, jis nepasitiki savimi. Korepetavimas padeda vaikui įgauti pasitikėjimo savimi ir tikėti savomis jėgomis. Kiekvienai problemai ar nesėkmei, korepetitorius atranda sprendimo būdus ir padeda vaikui jas išspręsti.

  • Didėjantis tėvų užimtumas profesinėje veikloje

    Kaip minėjome, vaikams reikia vis daug dėmesio ir laiko bendravimui, taip pat pagalbos atliekant namų darbus ir įvairius mokyklos projektus. Korepetitoriai yra būtent tie asmenys, kurie gali padėti vaikams tinkamai suvokti pavestas užduotis, namų darbus, atpažinti vaiko sėkmingo mokymosi trukdžius, juos pašalinti ir padėti vaikui pasitikėti savimi bei pasiekti geresnių mokymosi rezultatų.